A Sóbors ezentúl modern és letisztult dizájnnal várja az olvasókat

Megújult az Indamédia csoport gasztroportálja, a Sóbors. A médium friss és modern arculattal, új lehetőségekkel várja olvasóit és a hirdetőket.

A Sóbors 2018 májusában indult, és azóta is dinamikusan fejlődik, naponta átlagosan 27 000 belföldi olvasó* látogatja az oldalt. A dizájnváltás mellett több újdonsággal is jelentkezik a szájt, melyek célja, hogy minden értelemben az olvasót helyezze a középpontba. Az egyik ilyen funkció például a receptek személyre szabása, amely praktikus kialakításával, a mennyiségek egyedi beállításával a felhasználói élményt növeli.

„A Sóbors tartalmi koncepciója az egyéves, májusi születésnapra elég jól kialakult. Nagyon színes a tartalom, a hagyományos receptektől kezdve a konyhatechnológiai trükkökön át a tudatos, mentes ételekig sok mindent felölel. A minőségi tartalomhoz pedig modern, letisztult dizájn dukál. Zsédely Teri, a Femina Média grafikusa csodaszép oldalt álmodott meg nekünk, így átláthatóbb, könnyebben kereshető a tartalom. Az oldal fejlesztését pedig Fejér Roxanne, a Femina Média vezető fejlesztője az Indamedia csoport fejlesztőcégével, a TMK Megoldásszállító Kft.-vel  közösen végezte, és számtalan kényelmi funkciót építettek be az oldalba. A kiadvány magas elérésének köszönhetően időszerűvé vált, hogy a Sóbors is ugyanazokat a hirdetéseket tudja kiszolgálni, mint a női portfólió többi kiadványa, így ez is egységesítésre került. A hirdetők eddig is szerették az oldalt, bízom benne, hogy a megújult környezetben még szívesebben látják majd a megjelenéseiket.” - mondta Fehér Ági, a Sóbors főszerkesztője.

01.jpgA képen Szász Eszter újságíró, Sági Zsófi újságíró, Fehér Ági főszerkesztő, és Ács Bori újságíró 

A Sóbors olvasói örömüket lelik a főzésben, és  keresik a hiteles tapasztalatokat. Fontos számukra az egészséges életmód, szívesen próbálnak ki új dolgokat, szeretnek recepteket böngészni, és  erre szívesen használják a közösségi médiát. Az olvasók 31%-a  ** AB státuszú olvasó, nagy vásárlóerővel bírnak, ugyanakkor tudatosan vásárolnak.

 
*Forrás: DKT/Gemius – belföld 15+ multiplatform, 2019.08
**Forrás:  DKT/Gemius – belföld 15+ multiplatform, 2019.08

 

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása