Több mint 40 millió alkalommal keresték fel a Feminát áprilisban - Női portálok körképe

A legfrissebb, áprilisi olvasottsági adatok alapján továbbra is a Femina.hu és az Nlcafe.hu a két legolvasottabb női portál, magasan megelőzve a piac többi szereplőjét.

rodion-kutsaev-184298-unsplash.jpg

A DKT-Gemius Rating közönségmérési rendszer legfrissebb adatai szerint áprilisban, multiscreen platformon, a teljes közönség körében az NlCafét 2 647 ezer, a Feminát pedig 2 267 ezer olvasó kereste fel. Az Indamédia csoport másik nagy női portálja, a Dívány.hu 1 088 ezer valós felhasználóval a negyedik helyen végzett áprilisban is.

(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. NLCafé: 2 647 ezer, 2. Femina: 2 267 ezer, 3. Bien: 1 114 ezer, 4. Dívány: 1 088 ezer, 5. Femcafe: 1 033 ezer, 6. Cosmopolitan: 831 ezer, 7. Glamour: 767 ezer, 8. Joy: 662 ezer, 9. Wmn: 582 ezer, 10. She: 331 ezer)

Az oldalletöltés szempontjából a Femina áprilisban is az első helyen végzett. A Femina Média vezető női magazinját több mint  40 millió alkalommal keresték fel áprilisban.

 

(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. Femina: 40 405 ezer, 2. Nlcafe: 38 953 ezer, 3. Femcafé: 13 987 ezer, 4. Bien: 10 520 ezer, 5. Joy: 9 046 ezer, 6. Dívány: 8 363 ezer, 7. Cosmopolitan: 4 477 ezer, 8. Glamour: 4 200 ezer, 9. Wmn: 2 669 ezer, 10. Evamagazin.hu: 2 318)

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása