A Femina.hu-t böngészték a legtöbbször februárban - Női portálok februári körképe

A februári olvasottsági adatok alapján a Femina.hu és az NLCafé.hu a két legolvasottabb női portál Magyarországon, továbbra is toronymagasan megelőzve a piac többi szereplőjét.

19848733_3917f5ad7322215ce92ede3445fc027f_wm.jpg

A DKT-Gemius Rating közönségmérési rendszer legfrissebb adatai szerint februárban multiscreen platformon a teljes közönség körében a Feminát 2 734 ezer olvasó kereste fel. Az Indamédia csoport másik nagy női portálja, a Dívány.hu 1 092 ezer valós felhasználóval a harmadik helyen végzett februárban.

(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. NLCafé: 3 030 ezer, 2. Femina: 2 734 ezer,3. Dívány: 1 092 ezer; 4. Femcafé: 1 028 ezer, 5. Bien: 970 ezer; 6. Wmn: 798 ezer; 7. Cosmopolitan: 792 ezer; 8. Joy: 672 ezer; 9. Glamour: 663 ezer; 10. She: 378 ezer)

Az oldalletöltés szempontjából a Femina fordított az előző havi álláson, a Femina Média vezető női magazinját szerették a legjobban, a szájtot több mint 44 millió alkalommal keresték fel.

Külön öröm számunkra, hogy a Dívány.hu erősen tartja a pozícióját, valamint a kiadó divat- és szépségportálja, a Retikül.hu továbbra is a 10 legolvasottabb hazai női portál között szerepel.

(Nem engedi a böngésződ kinagyítani a képet? Mutatjuk szövegesen is az adatokat: 1. Femina: 44 102 ezer, 2. Nlcafe: 43 971 ezer, 3. Femcafé: 17 941 ezer; 4. Joy: 10 793 ezer; 5. Bien: 10 718 ezer; 6.  Dívány: 7 926 ezer; 7. Cosmopolitan: 4 421 ezer; 8. Wmn: 3 472 ezer; 9. Retikül: 3 400 ezer; 10. Glamour: 3 384 ezer)

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása