Egy kis csodatétellel indították az évet női kiadványaink

Mindig fontos szerepet töltött be a Femina Média kiadó (Femina, Retikül, Nőifriss, FeminaShop) életében a társadalmi szerepvállalás az olyan kezdeményezésekben, melyek közel állnak kiadványaink értékeihez. Ezért is csatlakoztunk idén januárban az Indamedia csoport másik két női kiadványával, a Dívánnyal és a Sóborssal, valamint az Indamedia Sales-szel együtt a #nemluxustáska kampányhoz, mellyel rászoruló nőtársainkon segíthettünk.

dsc08150_1.jpg

A Kívül Belül Boldogság alapítója, Cserta Alexandra és az Ági Huszka Style szervezésében zajló kampány célja az volt, hogy egy általunk nem használt, de jó állapotú táskába összecsomagolva alapvető női higiénés és fehérneműcsomagot gyűjtsünk össze. Az összegyűlt táskákat a Magyar Máltai Szeretetszolgálat segítségével juttatták el a szervezők a nehéz körülmények között élő nőknek. A kezdeményezésről a Femina.hu és a Retikül.hu portálokon is beszámoltunk.

A szervezőket is megdöbbentette az óriási érdeklődés

Maguk a szervezők sem gondolták, hogy ekkorára nő a projekt, pedig a felhívásuk ezreket ébresztett rá, hogy az, amit egy átlagember természetesnek vesz, másoknak az elérhetetlen luxus kategóriájába esik, a nők esetében ez pedig nemcsak fokozottan kellemetlen, de az egészségre nézve is különösen veszélyes.

Összefoglalónkban megnézheted, hogyan telt az utolsó átadási nap, melyen mi is részt vettünk. A videóban megszólal Cserta Szandra, Huszka Ági, valamint segítőjük, Kovács-Pálffy Anna, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat képviselője is, aki elmondta, pályafutása során még sosem találkozott ennyire szívvel-lélekkel összeállított adománycsomagokkal.

 

Február 10-én, vasárnap lezajlott a #nemluxustaska nyílt kiosztási napja is. Az átadásra a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Miklós utcai központjában került sor, ahol Huszka Ági beszámolója szerint legalább kétszáz hölgy választott magának táskát.

A budapesti kiosztáson kívül országszerte több helyszínre juttatnak el táskákat a szervezők, akiknek hála, kiderült, hogy nagyon is létezik női szolidaritás, és csodálatos összefogásra vagyunk képesek, ha tudjuk, hogy társaink a támogatásunkra szorulnak. Természetesen az adományozók között mindkét nem képviseltette magát, de talán csak a hölgyek érezhetik át igazán, mekkora segítséget jelent egy-egy ilyen táska. Az Indamedia Sales és az Indamedia csoport női kiadványainak munkatársai 45 darab táskával járultak hozzá a kampányhoz, melyeket január 31-én személyesen juttattunk el a fő leadási pontra.

Nézd meg képes összeállításunkat!

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása