Szerették az olvasók a Diego mellékletét a Feminán

lany_laptoppal_539976520.jpg

A Diego számára indított egyedi natív mellékletünk, az Otthontrend rovat szeptembertől 5 héten keresztül mindennap friss tartalommal jelentkezett a legújabb lakberendezési trendekkel, tippekkel, ajánlókkal és érdekességekkel olvasóink számára.

diego-nyito-kep.jpg

A rovatban megjelenő cikkeket a Femina szerkesztősége készítette. A kampány ideje alatt mellettük megjelent a Diego branding, továbbá termékajánlókkal és PR-cikkekkel irányítottuk azokat az olvasóinkat a Diego kínálatára, akik számára fontos, hogy lakásuk kényelmes, könnyen tisztítható és különösen otthonos legyen.

A rovat legnépszerűbb témái közé tartozott például, hogy miként tudjuk csökkenteni rezsiszámlánkat lakberendezési trükkökkel, és hogyan tudunk kicsi tereket jól kihasználni, azokban tágas hatást elérni.

- Az 5 hetes rovat rendkívül népszerű volt az olvasók körében, ezen időszak alatt több mint 240 ezer egyedi olvasót értünk el, akik 500 ezer alkalommal böngészték a cikkeinket. A natív mellékletek, mint például az Otthontrend rovat, már régóta a Femina.hu egyedi hirdetési megoldásai között szerepelnek, számos sikeres projekten vagyunk túl, és nem csak a hirdetők, de a rovat látogatottsági adatai alapján olvasóink is  kifejezetten szeretik. A Diego számára második alkalommal indítottunk ilyen egyedi mellékletet, mely azt mutatja, hogy ezzel a megoldással igen hatékony elérést biztosítunk ügyfeleinknek – mondta el Bata Viktória, a Femina Média sales-marketing munkatársa.

- A Feminával való együttműködésünk az idei év egyik legjobb online döntése volt. Nemcsak hirdetési felületekkel, de tartalmi megoldásokkal - szerkesztőségi és PR-cikkek - is segítették a munkánkat. Tökéletesen illeszkedik a célcsoportunkhoz és értik a vásárlóink nyelvét. Az ajánlat mellé olyan hivatkozásokat és ajánlókat hoztak, hogy kimagasló volt a weboldalon a Femináról érkező látogatók száma. Megtanultunk mi is cikket írni, így nem csak  tudnivalók és tanácsok, hanem stílustanácsadás is kerekedett a közös ötletelésből. - mondta el az együttműködésről Filó Angéla, a Diego marketing igazgatója.

angela1.jpg

Filó Angéla, a Diego Kft. marketing igazgatója

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása