Legfrissebb multiscreen adatok a női portálok piacáról

Havi rendszerességgel megjelenő cikksorozatunkban a női portálok piacát vizsgáljuk. A legfrissebb adatokból szeptember hónapra is összeállítottunk egy átfogó elemzést.

Objektív elemzésünk a Digitális Közönségmérési Tanács - DKT - által elfogadott mérési rendszer, a Gemius Explorer legfrissebb adatai alapján készül. Minden esetben multiscreen adatokat vetünk össze, azaz összeadjuk a különböző platformok olvasottsági eredményeit. Ennek oka, hogy bizonyos oldalak esetén nem ismerünk minden platformot magukban foglaló látogatottsági számokat, hanem összesített multiscreen adatokat. Így a külön mért oldalakkal csak akkor tudjuk ezeket összevetni, ha összeadjuk a számokat. Ez a szakma által elfogadott eljárási mód, mivel jelenleg nincs olyan mérési rendszer, amely mérni tudja az egyes platformok közötti átfedéseket.

Kizárólag a belföldi 15 év feletti nők elérését vizsgáljuk elemzésünkben. Szeptember hónapban a leglátogatottabb női portálok a Femina.hu, Nlcafé.hu és a Kiskegyed.hu voltak. Augusztus hónapban a Kiskegyed.hu még a negyedik helyen végzett, azonban szeptemberre emelkedtek látogatottsági adatai, így a Life.hu-t megelőzve dobogós helyezést ért el. Az elmúlt hónapokban ezen két site versengése figyelhető meg a dobogó harmadik helyének megszerzéséért.

A magyarországi női portálok szeptemberi olvasottsága

Az első őszi hónapban az Nlcafé volt a vezető helyen, követve őt a Femina és a Kiskegyed.hu, aki szeptember hónapra felülmúlta havi női elérésben a Life.hu számait. A Nlcafét 990 500 egyedi, 15 év feletti női olvasó kereste fel szeptember hónapban, a Feminát pedig 788 510, emellett kicsit jobban lemaradva a Kiskegyed.hu-t 629 660-an olvasták szeptemberben az általunk vizsgált célcsoportból.

Az oldalletöltések számában teljesen megfordul a sorrend: a Femina.hu volt a piacvezető oldalletöltésben, majd őt követte a Life.hu és az Nlcafé.hu. Az augusztusi adatokhoz képest mindhárom site látogatásainak száma emelkedett, a Femina.hu-t 23 589 310 alkalommal  töltötték le, a Life.hu-t 21 916 540 alkalommal, míg az Nlcafé.hu-t 19 381 670-szer.

Magyarországi tartalmi oldalak teljes piaca

A tartalmi site-ok piacán a belföldi 15 év feletti közönség elérésében szoros a verseny, amely rangsorban a Femina.hu is helyet foglalt szeptember hónapban. Az első öt helyen az Origo.hu, a Nlcafé.hu, az Index.hu, a 24.hu és a Femina.hu szerepelt.

Oldalletöltésben az Index és az Origo mellett a Femina.hu is dobogós helyet foglalt el a teljes magyar tartalmi oldalak piacán a női olvasók elérésében, ami kiemelkedő eredmény.

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása