"A tartalomfogyasztási szokások megváltoztak"

Rácz Brigitta, a Femina Media lapigazgatója Vonzó eszközök címmel interjút adott a Marketing&Media áprilisi, Mindent a nőkről című számában. Az interjú részlete az alábbiakban olvasható.

Minél rövidebb idő alatt minél több információhoz szeretnének jutni a női felhasználók, könnyen és gyorsan értelmezhető tartalomra vágynak - összegezte a tapasztalatokat Rácz Brigitta, a Femina Media lapigazgatója. Elmondása szerint az információ befogadását segítő képi világ is egyre nagyobb és színesebb.

Rácz Brigitta szerint a nők tartalomfogyasztási szokásaiban drámai változásokat hozott az okostelefonok és táblagépek elterjedése, januárban például már mintegy félmillió egyedi látogató olvasta a Femina.hu portált okosmobilról. Úgy véli, a hirdetők még nem fedezték fel a mobileszközökben rejlő lehetőségeket.

Rácz Brigitta, a Femina Media lapigazgatója

- Felhasználóink közel fele Budapestről olvassa a portált, és ott van a kezükben az okos készülék. Nagyon jól célzott promóciókat lehetne alapozni erre a platformra. - mutatott rá a szakember.  Hozzátette, hogy megítélése szerint még néhány év, és a hirdetői piac is felfedezi a mobilforradalomban rejlő lehetőséget. A Femina Media reklámbevételek szempontjából jó évet zárt tavaly, a displayértékesítés százalékosan tekintve két számjegyű mértékben nőtt a site-nál, illetve új források is növelték a forgalmat, mint például a saját webáruházunk, a FeminaShop.hu elindítása.

A portál népszerűsége - a Webaudit adatai szerint januárban a teljes portfólió 2,2 millió egyedi felhasználót vonzott, ez 22 százalékkal volt több mint egy évvel korábban - és a nők növekvő szerepe a pénzügyi döntésekben új hirdetői kört is vonzott az oldalra. A klasszikusan női reklámok mellett többek között autó- és mobilhirdetések, valamint gumiabroncskampány is futott a site-on.

A látogatószám gyors növekedésében a mobilplatform mellett a közösségi média intenzívebb használata is szerepet játszott.

- Bár csak tavaly késő tavasszal kezdtünk komolyabban foglalkozni a közösségi kezdeményezésekkel, ma már kulcsterületnek számít, és sok látogató érkezik ebből a forrásból is. Sőt vannak olyan időszaki témák - ilyen volt például a karácsony -, amelyek rendkívül népszerűek ebben a közegben, és komoly felhasználói aktivitást tudnak kiváltani" - közölte Rácz Brigitta.

A teljes interjú a Marketing&Media áprilisi, Mindent a nőkről című számában olvasható. (40. oldal)

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása