Fejlesztésünkkel csökkentettük az anyagleadási költséget

Bevezettük kínálatunkba az IAB Hungary által az online piac számára ajánlott sztenderd hirdetési felületeket, mely szabályozással időt és költséget spórolunk meg mind az ügynökségek, mind pedig az ügyfelek részére.

Mivel az online hirdetések évről évre egyre jelentősebb szeletet harapnak ki a globális reklámköltésből, ezért az IAB Hungary (az IAB Europe magyarországi képviselete), az internetes szakma hivatalos szervezete kiemelten fontosnak tartja az egységes hirdetési felületek bevezetését Magyarországon is.

Az IAB Hungary bemutatása*

Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül, 2008 novemberében létrejött tagozat, mely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) szakmai szervezet hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetet 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb, az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek.

A szervezet célja, hogy növelje az online interaktív és digitális marketing megoldások ismertségét, használatát és elfogadottságát, ezen felül hazai és nemzetközi fórumokon fejlessze és erősítse azt, szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés útján.

Mit kell tudni az IAB sztenderdekről?

A projekt célja, hogy minden nagyobb médiakiadónál - így a Femina Media esetében is -legyenek olyan sztenderd hirdetési méretek, melyek segítségével még inkább költséghatékonyabbá és egyszerűbbé tehetők az online megjelenések. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a reklámügynökségek számára időt-, a megrendelő számára pedig pénzt spórol. A több oldalon is megjelenő kreatívokat a különböző méretekre való mutálás helyett elegendő mostantól az egységes méretekben legyártani, így több idő jut a kreativitásra is.

IAB sztenderd méretű Sidekick

A megrendelő számára azért lehet még fontos az sztenderdizálás, hiszen így könnyebben összehasonlíthatóvá válnak a különböző oldalakon futó online kampányok eredményei, így optimalizálni tudja költéseit is.

A nemzetközi szabványokat és IAB ajánlásokat folyamatosan figyelemmel kísérve, a felületeket már hónapokkal a magyar szabályozás előtt bevezettük a Femina Media hirdetési kínálatába, így az átállás nem akasztja meg a hirdetéskiszolgálást.

Az IAB a következő egységes méreteket ajánlja, melyek egytől egyig megtalálhatóak nálunk is:

HAP - Hungarian Advertising Package

  • medium rectangle 300x250
  • leaderboard 728x90
  • super leaderboard 970x90
  • half page 300x600

Rich Media Branding Units

  • billboard 970x250
  • pushdown 970x90 > 970x415
  • sidekick 300x250 > 850x700
  • filmstrip 300x600

Mobil felületek egységesítése

Hazánkban a mobilplatformra is történt nemrégiben ajánlás az IAB mobil munkacsoportja által, amelynek keretében az elfogadott két méret a 480x120 pixeles és a 320x50 pixeles hirdetés lett. A Femina Media által gondozott weboldalak mobil verzióján, a touch.femina.hu és a touch.retikul.hu oldalakon már ezzel a két felülettel találkozhatnak olvasóink. Bővebb információt az IAB mobil munkacsoportjának oldalán talál.

Mobil hirdetések a Femina.hu oldalon

A jobban átlátható, rendszerezett méretek segítségével az online és mobil hirdetések még inkább költséghatékony és mérhető eszközeivé válnak az eredményes reklámozásnak.

*forrás: http://iab.hu/bemutatkozas.html

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása