Blogot indít a Femina - Eredményeink a női site-ok versenyében

Szeretnénk, ha a partnerek és a szakma a jövőben is tiszta képet kapna a női site-ok versenyéről. A Femina csapata nem egy-egy nap kiugró eredményeire alapozza üzleti sikerét, hanem a folyamatos munkára.

Bizonyára minden partnerünk tudja, hogy a Femina csapata mindig is a tisztességes piaci verseny híve volt. Mivel hiszünk a Femina brand minőségében és értékében, továbbá meg vagyunk győződve arról, hogy a női site-ok versenyében kialakított pozíciónk fenntartható, sosem éreztük szükségesnek, hogy megítéljük, kritizáljuk vagy éppen negatív sajtókommunikációval kikezdjük versenytársaink piaci helyzetét. Az utóbbi időben azonban sajnos azt tapasztaljuk, hogy a konkurencia más üzletpolitikai értékek mentén gondolkodik – így reagálni kívánunk a bennünket érő negatív sajtómegszólalásokra.

Szeretnénk, ha a partnerek és a szakma a jövőben is tiszta képet kapna a női site-ok versenyéről. Ennek érdekében egy blogot indítunk el. A blog létrehozásának kiváltó oka a Life.hu alábbi kommunikációja:

Bár nem célunk a Life.hu által közölt adatokat megkérdőjelezni, elengedhetetlennek tarjuk, hogy felhívjuk a figyelmet a Life.hu sajtókommunikációjának hiányosságaira. A forrásként szolgáló Webaudit-adatok a Life.hu látogatottságára vonatkozóan a kommunikált időszakban (2010. november 19–22.) nem ellenőrizhetőek, ugyanis el vannak rejtve. A Gemius OPA esetében pedig a hosszú átfutási idő miatt szintén nem elérhetőek a hivatalos adatok.

Amit piaci tapasztalataink, illetve a későbbi, elérhető adatok alapján látunk: a portfólió-támogatottságnak köszönhetően a Life.hu egyedi látogatószáma ingadozó értékeket mutat, vagyis gondot okoz számára a behozott látogatók megtartása. Ezt támasztják alá a látogatószámokhoz társuló oldalletöltési adatok is, ami a Life.hu esetében átlagosan három, míg a Feminánál öt. (Forrás: Webaudit, összes forgalom, 2010. november 24-28.)

A Femina csapata nem egy-egy nap kiugró eredményeire alapozza üzleti sikerét – mi az állandó, kemény munkát tekintjük az eredményesség zálogának. Hiszünk abban, hogy a hirdetőnek nem önmagában az olvasó, hanem a minőségi olvasó a fontos – aki valóban fogyasztja is a hirdetést. A Femina pedig ezt hosszú távon tudja garantálni – amit jól mutat, hogy a Life.hu által kommunikált időszakot követő napon, november 23-án 6,9-es oldalletöltéssel megdöntöttük eddigi rekordunkat (161 491 UU, 1 108 825 PI). (Forrás: Webaudit, összes forgalom, 2010. november 23.)

Ami pedig a jelent, a 2010-es versenyhelyzetet illeti: a konkurencia erős indulóként hirdeti magát. Mi erős indulásnak inkább a Femina megújulását nevezzük, amely három nappal megelőzte, nem pedig túllépte a tervezett indulásának időpontját.

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása