A női portálok februári márkaismertségi adatai

A februári márkaismertségi kutatás eredményei szerint változatlanul a Nők Lapja Café és a Femina.hu a legismertebb nőknek szóló oldalak a magyar online piacon.

Az NRC Kutató Intézet női portálok spontán ismertségéről készült márkakutatásából kiderül, hogy a 18-75 év közötti nők 34%-a a Femina.hu portált említi arra a kérdésre, hogy milyen női site-okat ismer, azaz minden harmadik nőnek a Femina.hu jut eszébe a nőknek szóló online magazinokkal kapcsolatban.

markaismertseg-spontan-februar.jpg

A támogatott ismertségben a Femina.hu-t jóval többen, már a megkérdezettek 60%-a említi, a legtöbben pedig az NLCafe.hu-t jelölték meg, ami 76%-a a válaszadóknak.

markaismertseg-tamogatott-februar.jpg

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása