Femina, Retikül és 300 ezer fesztiválozó - Nyári brandépítés

Nagy elérésű fesztiválokon helyszíni megjelenéssel, printkampányokkal és TV-szpotokkal építettük termékeink márkaismertségét. Célunk a nem internetező nők elérése és a mobil verziók népszerűsítése volt.

Az idei nyár a látogatószám-növelés, a brandépítés és a mobilplatformok népszerűsítésének jegyében telt. Mivel a nyár a fesztiválokról szól, ezért az ide kilátogató tömegek megszólítására az egyik legjobb eszköznek a helyszíni megjelenést, kitelepülést tartottuk, ez határozta meg leginkább az elmúlt három hónapunkat.

Outdoor

Idén olyan prémium, tematikus rendezvényeken vettük részt médiatámogatóként, mint a Millenáris Parkban megrendezett, négynapos Gourmet Fesztivál, a nyár folyamán több hétvégén is futó Gyereksziget, a 20 éves múlttal rendelkező Királyi Szakácsok, az exkluzív VinCE Balaton borünnep, a fiatal célcsoportnak szóló Sziget Fesztivál vagy a színvonalas Budavári Sör-, illetve Borfesztivál.

A nívós események segítségével olyan nőket szerettünk volna megszólítani, akik még nem ismerik termékeinket - a Femina.hu és a Retikül.hu portálokat -, a rendezvények segítségével pedig több mint 300 ezer emberhez juttattuk el az üzeneteinket.

A fent említett fesztiválokon látványos outdoor akcióink többek között óriásmolinó-kihelyezést, látványos plakátmegjelenést, programfüzetekben kiemelt 1/1 printtámogatást, új reklámfilmjeink levetítését, illetve extravagáns helyszíni kitelepülést is magában foglalt.

Print

Az outdoor megjelenéseken kívül a tavaly decemberben indult Retikül.hu portálunk márkaismertségét a Marquard Media női elérésű országos nyomtatott portfóliójában - Joy, Éva, Instyle, illetve Shape magazin - printkampánnyal is megtámogattuk.

Ezen felül idén először az Euromap reklámtérkép-kiadó balatoni szállodákban elhelyezett és egész nyáron terjesztett térképeiben két termékünk, a Femina.hu és a Retikül.hu is szerepelt QR kód-alapú hirdetéssel.

Célunk ezzel a nem internetező nők körében az új látogatók szerzése mellett termékeink mobilverzióinak népszerűsítése is.

TV

Az alapvetően TV-fókuszú nők elérése érdekében pedig egész nyáron futattuk támogatói szpotunkat a TV2 csatornán, amivel Femina.hu termékünk márkaismertségét kívántuk növelni, illetve két új, a fiatalokat és a nőket megcélzó stratégiai együttműködést is indítottunk a VIVA és a VIASAT3 csatornákkal.

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása