Humorral építette a brandet a Femina és a Retikül

A 20. Sziget fesztivál idén a látványos és egyedi megjelenésekről szólt, ehhez csatlakozva mi is kitelepültünk egy kreatív installációval és egész héten kint pörögtünk. Az eseményről videó-összeállítás is készült.

Közvetlenül a nagyszínpad mellett elhelyezett extravagáns installációval a Femina.hu és a Retikül.hu is egész héten kint pörgött a 20. Sziget Fesztiválon, ahol óriás laptoppal, héliummal töltött lufikkal, tapsrudakkal és jóskártyákkal fokoztuk a partihangulatot.

Óriás laptop a Szigeten

A 20. Sziget Fesztivál a látványos installációkról szólt, erre a tematikára csatlakozva készítettük el az egyedi ötlet alapján gyártott óriás laptopunkat is.

A két méter magas laptop volt a helyszíni kitelepülésünk lelke, megjelenésünk koncepciója pedig a vírusmarketingre épült: a vállalkozó kedvű fesztiválozók ráülhettek, ráfekhettek, brékelhettek vagy spárgázhattak, de akár még kézen is állhattak rajta, az így készült több mint 1500 fényképet pedig folyamatosan töltöttük a Femina Facebook-oldalára, és a felhasználók lelkesen lájkolták, posztolták a fotókat a saját hírfolyamukon is.

Nálunk mindenki megtudhatta, mi vár rá a Szigeten

A közösségi médiás csatorna mellett a mobil platformot is tudatosan erősítettük a Szigeten. Amellett, hogy a két óriás molinónkon QR kóddal hirdettük a Femina.hu és a Retikül.hu site-jaink mobil verzióit, a kifejezetten a Szigetre készített vicces, meglepő vagy éppen polgárpukkasztó „jóskártyáinkon” is feltüntettük a Femina mobil oldalának elérhetőségét.

A bő egy hét alatt több mint 5000 ember húzott jövendőmondó kártyáink közül, ennek eredményeként pedig a Femina mobil verzióját közel 10%-kal, a Retikülét pedig 12%-kal többen látogatták a rendezvény ideje alatt azt megelőző időszakhoz képest.

Beborítottuk a Szigetet feminás ajándékokkal

A helyszíni megjelenésünket megspékelve kifejezetten olyan szóróajándékokkal készültünk, amelyek belesimulnak a fesztiválos életérzésbe. A gyakorlatban pedig be is igazolódott, hogy jól döntöttünk, hiszen a brandingelt, sötétben is világító feminás tapsrudakból és a héliummal töltött lufikból több ezer fogyott a helyszínen.

Tapasztalatunk szerint nem volt olyan színpad, ami előtt ne szorongatott volna valaki a mi lufinkból vagy szurkolórudunkból egyet, ráadásul az eszköz multifunkcionális voltának köszönhetően mindenki kitombolhatta magát vagy a koncerteken való csápolással, vagy egymás püfölésével.

A Sziget számokban

  • Több mint 50 000 ember fordult meg a Femina-sátornál
  • Több mint 5000 ember húzott a jóskártyákból
  • 2000 ember tombolt a tapsrudakkal
  • 2500 fesztiválozó vitt magával a brandingelt lufikból
  • Több mint 1500 feltöltött kép a Femina Facebook-oldalára
  • 10%-os látogatószám-növekedés a Femina.hu és 12%-os növekedés a Retikül.hu mobil oldalán

Közvetlen elérés összesen több mint 50 000 ember

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása