2011-ben is elnyertük az Év honlapja díjat - Média kategóriában

A dinamikus és kiegyensúlyozott fejlődés, a kemény munka és a lelkesedés nem marad dícséret nélkül. A csapat sikere mögött az egyes emberek kitartása és céltudatossága áll.

A tavalyi évhez hasonlóan idén is neveztünk a megmérettetésen, és Média kategóriában ismét a Feminát választotta legjobbnak a 17 tagú szakmai zsűri. A versenybizottságban többek között olyan szakemberek foglaltak helyet, mint Kollár László, a Microsoft Hungary fejlesztési igazgatója, Vértes János, az Adverticum Zrt. elnöke és dr. Mlinarcsik József, a Magyar Tartalomipari Szövetség elnöke. Büszkék vagyunk arra, hogy nem először tüntették ki a site-ot ezzel az elismeréssel, hiszen 2010-ben, szintén Média kategóriában elhoztuk már az Év honlapja címet, 2009-ben pedig különdíjat érdemeltünk ki.

2010-es megújulásunk óta intenzíven dolgozunk azon, hogy egyre több nőt érjünk el nap mint nap. Az idei év éppen ezért a nagy fejlesztések időszaka volt mind a site, mind pedig az értékesítés szempontjából. Több új rovatot indítottunk, ilyen például a női portálok kínálatát tekintve tartalmában egyedülálló és hiánypótló Hírháttér rovat, mely olyan közéleti, belpolitikai eseményekkel foglalkozik, melyek hatással vannak a nők mindennapjaira.

A siker titka egyszerű

Folyamatosan frissülő tartalmaink mellett kiemelt figyelmet fordítunk az exkluzív interjúk készítésére is. Idén többek között olyan politikai és közéleti személyiségek válaszoltak a Feminának, mint Ralph Fiennes, Kálmán Olga, Rácz Zsuzsa és Deutsch Tamás.

Az innovatív hirdetési környezet biztosítása érdekében az idei nagy fejlesztésekhez hozzátartozott az új, a magyar piacon eddig nem látott hirdetési felületek bevezetése is, így nálunk debütált többek között a Filmstrip és a Pushdown banner is.

A nagyszabású fejlesztéseken túl számos komoly, több lábon álló együttműködést tudhatunk a hátunk mögött, olyanokat, mint a Viasattal és a Metropollal közös nyári Pasimustra kampányunk, az Árukereső.hu-val közös országos karácsonyi kutatásunk, illetve a Richter Gedeon Nyrt.-vel és a Terézanyu Klubbal közös Richter Aranyanyu Díj, ahol médiatámogatóként voltunk jelen.

Üzleti jelentőségünk is egyre nő, ezt bizonyítja az is, hogy 2011 őszén jó néhány olyan szakmai konferencián vettünk részt meghívott előadóként, mint az Internet Hungary, a BrandFestival vagy a Gyógyszerkommunikációs Konferencia.
Dinamikus és kiegyensúlyozott fejlődésünk a látogatottsági adatainkból is egyértelműen kirajzolódik: tavaly november óta egészen idén októberéig közel havi 300 ezer egyedi látogatóval növeltük a most már 1,2 milliós olvasótáborunkat, havi oldalletöltésünk pedig eléri a közel 31 milliót is.*

Köszönjünk az elismerést, megtisztelő számunkra, hogy harmadik éve díjazzák a siker mögötti kemény munkát.

*Forrás: MedianWebaudit, 2010. november-2011. október

Felhívjuk figyelmedet, hogy az e-mailben megadott adataidat az adatvédelmi tájékoztatóban leírtak alajpán kezeljük. Amennyiben ezt elfogadod, kattints a rendben gombra.

süti beállítások módosítása